Ispovijest jedne prostitutke



Super članak na jutarnjem: Ispovijest jedne prostitutke. Jadna žena, nema šta, težak je to život. Dan joj počinje buđenjem, ne biste vjerovali,  u 8 ujutro odlaskom u teretanu, pa kod frizera, kozmetičara, stilista… 

Kaže nije htjela završiti fakultet pa raditi za 300 eura, a za zašto i bi kad pičkom zarađuje 1000 eura na noć. I ne, nije to lakši put, žena trpi osuđujuće poglede svoje okoline zbog čega je jako ogorčena. 

Moral of the story? Završila si faks i k tome još i nemaš posla? Pa kakva si ti glupača. Bog ti da pičku, a ti odlučiš koristit mozak! Pa onda crkini od gladi, sama si kriva što si izabrala put bez osuđujućih pogleda. A mogla si svako jutro brojat keš dok doručkuješ kavijar, večerat lajne i zabavljat se s „poduzetnicima“…

Da, da, da... Sama sam birala. Mogla sam svašta, al nisam ništa. Tako da sad imam samo dvije diplome u smiješnim tuljcima i mnogo, mnogo HZZ-ovih pečata. Dan mi počinje predoziranjem kofeinom, u nadi da će mi pomoći da smislim neki način da dođem do posla. Ostatak dana prevrćem po netu, tražim oglase na koje se još nisam javila, agencije kojima još nisam poslala otvorne molbe… I onda skužim da se vrtim u krug, nema van…

Sad sam već prestara da mijenjam profesiju. Ima mlađih i iskusnijih. One su počele karijeru dok sam ja gubila vrijeme po fakultetima. 

Curice birajte pametno! I ne čitajte novine!  

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Dođi sebi kad već nemaš kome