Mudra gospodo zaostala u '65toj, ovo je Hrvatska 2018.


Drage gospođe, lijepo vas molim da svoja mudrovanja ostavite u onom davno prošlom vremenu. Nije da ne cijenim životno iskustvo i mudrost koju nose godine, ali iskustvo života nekad nema veze sa životom danas. 

Smeta me što stariji ljudi nas mlađe smatraju glupima, nesposobnima, lijenima… „Ja sam s 20 godina kupila svoj prvi stan, sve na kredit, kredit mi je bio pola plaće…“  Da? Kad, '61? Kad krediti nisu bili ni u švicarcima ni u eurima. Kad se ugovor o radu potpisivao jednom u životu, odmah poslije škole i miran si do penzije. Lako se dizalo kredite kad nitko nije strepio nad svojim radnim mjestom ni nad zarađenom plaćom. A često su se dijelili i stanovi, pa kad već imaš krov nad glavom lako je kupiti i kuću na moru, i komad zemlje nek se nađe, i nešto djeci da se ostavi. To je bilo neko vrijeme prije nas, kad su naši nonići bili mladi, kad se nije samo preživljavalo i kad se moglo priskrbiti nešto više.

Kad su naši starci odrasli i osnovali svoje obitelji, sistem se već opasno ljuljao, država se raspadala, poslovi su postali nesigurni, inflacija je gutala novac. Naši roditelji više nisu mogli steći onoliko koliko su mogli njihovi. Osigurali su nam dobar život dok smo bili djeca, a kao odrasli ljudi prepušteni smo sami sebi. Nismo naslijedili nekretnine, pa smo podstanari u stanovima onih koji su 60tih bili mladi. I oni nas sad uče životu.

E pa, draga gospodo zaostala u '65toj ovo morate znati o životu u Hrvatskoj 2018.:

Obrazovanje ne garantira dobar posao
Ljudi su podstanari i rade za minimalac, koji ne nije 4000 kuna kako misle naši dragi političari
Minimalac je 2800kn, koliko je najamnina? Pa bacite pogled na Njuškalo
Poslovi za stalno NE POSTOJE
Ugovori se potpisuju na mjesec, dva, tri, četiri, najviše godinu dana
Radno vrijeme od 7 do 3 NE POSTOJI
Prekovremeni rad se NE PLAĆA
Ugovori se NE POŠTUJU
Prava radnika se NE POŠTUJU
Doprinosi se NE PLAĆAJU, penzija će za nas biti apstraktan pojam
Porodiljni NE POSTOJI
Bolovanje NE POSTOJI
Plaće NE STIŽU na vrijeme
Režije NE KASNE
Riječ kredit u 2018. znači OVRHA i DELOŽACIJA

I nemojte mi molim vas o domoljublju i domovini, o tome kako ćeš vani uvijek biti tuđinac… Pa u svojoj državi se osjećamo ko smeće. Prije nego što osudite shvatite da nama i vama šanse nikad nisu bili iste. Država u kojoj ste vi živjeli ne postoji, doslovno NE POSTOJI. Mi živimo u državi u kojoj su troškovi života duplo veći nego plaće. Mi živimo u državi u kojoj je normalno raditi i ne biti plaćen. Mi živimo u državi u kojoj obrazovani ljudi čiste wc neobrazovanim uhljebima. Mi živimo u državi u kojoj nije bitno što znaš nego tko ti je tata. Mi živimo u državi  u kojoj je normalno da trudnica dobije otkaz, da bolestan čovjek završi na ulici. Mi živimo u državi u kojoj se svakodnevno bojimo da ne izgubimo krov nad glavom, radno mjesto i plaću. Mi živimo u državi u kojoj bar svaka druga osoba štedi za jednosmjernu kartu do Irske.

Nisu oni što odlaze izdali domovinu, domovina je izdala njih.


Budite u toku s novim objavama na Ja nisam ovca

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Imaš pravo na slabost

Stari koferi

Očisti, pospremi, baci