Dođi sebi kad već nemaš kome



Ne znam da li je proljeće krivo, il neki grupni PMS, il samo to nisam primjećivala ranije… kako god, Facebook je pun kmečavih žena. 

Waaa!!! Ne voli me! Ima ženu, tri ljubavnice, šestero djece. Totalno je đubre, ne odgovara na poruke, ne javlja se na mobitel, zove samo kad mu se digne, a sve druge ga odjebu… a ja ga toliko volim! Waaa!!! Volim ga najviše na svijetu, zašto to on ne shvaća? Niko ga nikada neće voljeti kao ja…

Bljuv, bljuv, bljuv! Daj se saberi! Pod broj jedan: ako zaista voliš nekog ko voli samo svoj kurac s tobom fakat nešto ne štima. Broj dva: šta točno voliš? Mrvice koje ti baca? To malo vremena koje ti posveti, ispravak koje posveti sebi s tobom? Bit će da voliš samo iluziju koju si složila u glavi. Bit će da si se zaljubila u vlastite maštarije. Nešto imaginarno stvorilo je najveću dramu u tvom svijetu. Come on! Da ti neko kaže: patim zbog umišljenog problema, rekla bi mu da je sasvim normalan? I don’t think so!

Niko me ne voli, tako sam jadna, sama i usamljena… opet moram leći u prazan i hladan krevet. Kmeeee, kmeeee…. Zašto ne mogu pronaći ljubav, zašto me niko ne voli, tako savršenu kakva jesam. I ako vas davim, i ako sam posesivna, i ako sam ljubomorna luđakinja, ako vas stalkam i ako unajmim privatnog detektiva da vas prati, sve je to iz ljubavi, jer moja ljubav je neizmjerna. Ako postanem neuračunljiva i podivljam zbog puknutog nokta ili razmazane maskare sve je to dio mene. I neću se mijenjat jer sam savršena. Zašto me ne volite takvu?

Ooo… zaista želite sa cijelim svijetom podijeliti svoje trenutke očaja. Želite da suosjećaju s vama? Nemojte. FB nije najbolja frendica i ne čuva tajne. Druga stvar, razmislite o stavu takva sam kakva sam, neću se mijenjat. Možda bi trebala. Zaboravi ono izlizanu: “I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.” Marilyn Monroe. Ne znam zašto bi itko trpio sebičnu osobu koja se ne može kontrolirati. Pa čak i da jesi Marilyn Monroe, sorry al ne. Sjeban karakter je sjeban karakter i nema te ljepote koju ne bi zasjenio. 

Ako te ne voli okreni se i odi. Ako si sama uživaj. Simple as that. Dođi sebi kad već nemaš kome. Ozbiljno. Umjesto cviljenja po fejsu odi frizeru, il u shopping, prošetaj gradom, sjedni na kavu, vježbaj, nabavi psa, pročitaj knjigu (ne 50 nijansi sive nego pravu knjigu), izlazi, druži se, upoznaj nove ljude… Šta god, samo se pokreni i prestani sa samosažaljevanjem. 

Nisi ničija polovica, ništa ti ne fali. Ti si cijelo biće, tako se i ponašaj. 


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost