Bitno je sjajiti sa fotki

„Si trudna?“ pitala me mama čim sam došla iz Zagreba. 

„Neee!?“ nije mi bilo jasno čemu to pitanje. A onda se malo zamislim i padne mi napamet: „Mama, pa ti si u mojim godinama već rodila drugo dijete?!“ 

„Daaa!“ rekla je nekako veselo, i kao da joj nije bilo jasno čemu se toliko čudim. Opet se zamislim pa shvatim da je mene rodila kada je imala godina koliko sada ima moja mlađa sestra, a nju je rodila kada je imala godina koliko sad ja. 

A nas dvije, sestra i ja… isss to je neka druga priča. Kažu ljudi druga su vremena, stvari su se promijenile. Ja mislim da je puno toga ostalo isto. Samo nekolicina nas živi i razmišlja drugačije, u našim glavama vremena su se promijenila, u glavama nekih drugih vrijeme je stalo.

Neke svoje prijateljice više uopće ne prepoznajem. Razmišljanja tipa: „imam već neke godine, ako sad ne nađem nekog neću nikad“ očekivala bih od neke devetnaestogodišnje djevojke koja u srednjem vijeku živi u malo selu u kojem postoje samo 2 muškarca. Al ne, od mladih, obrazovanih, gradskih djevojaka 21. stoljeća to ne bi očekivala.   

Nije bitno koliko godina imaš u guzici, bitno je koliko imaš u glavi. Sve stvari u životu dolaze tek kad smo spremni za njih, čemu onda forsirati nešto sa čime se i onako još ne bi znali nositi. Čini mi se da su brakovi danas isforsirani isto kao nekad, samo se primjenjuju drugačija pravila. Nikada su obitelji gurale djevojke u brakove bez ljubavi, samo iz interesa, svog interesa. Danas si cure to same rade i opet iz interesa, vlastitog interesa. Da ne bi ostale same, jadne, nepoželjne. Ego nam raste kad smo poželjne, kad nas netko želi kao ukras sebi u krevetu ili kao trofej pred društvom. Ako si solo jadna si, ružna si, niko te ne želi… zato do 25-te moramo sve biti udate da bi bile lijepe mlade mladenke, u bijelim kičastim vjenčanicama (iako već dugooo nismo nevine), pred svećenikom u crkvi jer to tako ide (iako u crkvu nismo ušle od prve pričesti). A onda glumiti sretan brak, sjajiti sa fotki na fejsu, tjerati ljude na povraćanje ljigavim statusima i postovima. I nije bitno što je unutra, bitno je prema vani održavati iluziju sjajnom.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Dođi sebi kad već nemaš kome