Kut moje samoće


Nisam ovca, ni bilo koja duga životinja koja pripada stadu, jatu, čoporu. Najbolje funkcioniram sama za sebe. Zato sam oduvijek imala problema, svima sam bila čudna, uvijek sam morala biti kontra mase, kontra svih. S vremenom sam prevladala te svoje probleme socijalizacije, čak do te mjere da mi ponekad fali veliko društvo i uplašim se samoće. Ipak i dalje postoji taj kut u koji bježim kad se umorim. Taj mali kut moje samoće. Tih nekoliko minuta, sati, dana u svom malom svemiru, sama.

Ljudima to i nije baš lako shvatiti pa ispadam loša prijateljica ako jedan dan ne zovem na kavu, ako ne odgovorim na poruku u roku od 5 sec. Kreće rafal: Šta se ne javljaš? Šta se ljutiš? Šta sam ti napravila? Uvijek ja tebe moram zvat! Ako sam ti dosadna ok, aj bok! I uvijek ista priča: Ne, doma sam, umorna sam. Ne izlazi mi se. Čitam, pišem, gledam 183 put jednu te istu epizodu Prijatelja, buljim u plafon… whatever. 

Čemu tolika drama? Jesam li u pravu ako kažem da osoba koja se tako ponaša nema razumijevanja za mene i moje potrebe? Da lažem da sam na poslu bilo bi ok. Ako kažem da sam doma i da mi se ne izlazi to je skandal. Moja potreba za samoćom jednaka je potrebi za zrakom. I jednostavno je jača od osjećaja obveze da moraš izaći pa makar preko volje da se druga strana ne bi naljutila. Zašto? Ako smo se vidjele jučer, i vidjet ćemo se sutra mogu pliz danas biti malo sama?! 

Kad me neke ruke stisnu čvršće za vrat da mi počinje faliti zraka bježim od njih.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Strah - naš najmoćniji neprijatelj