Na kavi sa njenim smartphoneom

Cijeli dan sjedim pred kompjuterom, imam posla, rješavam meni vrlo bitna pitanja, pitanja zaposlenja i stanovanja. Rujem po stranicama Njuškala, Oglasnika, Moj.Posao.neta, sc-a… Luda, nervozna, umorna. Najradije bi zatvorila laptop i legla u krevet. Frendica me zove na kavu. Ok, trebala bih otići. Žalosno je što se i to svelo na ono trebala bi, obavezu a ne želju. Prihvaćam poziv iako mi se baš i ne izlazi. Mislim si trebala bi, nismo se dugo vidjele, a dobro će mi doći da se maknem od ekrana i porazgovaram sa živom, stvarnom osobom o cijelom tom kaosu u mom životu i mojoj glavi. 

Čeka me. Tipka po svom novom smartphoneu. Nisam ni pitala koliko je platila to čudo, pretpostavljam da nije ispod dva i po, tri soma. Ulazi u auto. 

„E gle kupila sam novu masku.“

„Super.“ 

Mislim si: „Ok, bok i tebi.“ Al šutim. Šutimo. Ona tipka po tom touch screenu. Tišina postaje neugodna, meni. Pokušavam je razbiti komentirajući gužvu na cesti i bezobrazne vozače. Ne čuje me, pričam sama sebi. 

Tek kad smo stigle u grad kaže: “Sad ću ugasit net“, mislim si: “Hvala Bogu“. 

Al taj mobitel nastavlja zvoniti. Slušam fragmente razgovora koji mi zvuče nezrelo i glupo. „… nije ti se javio? A joj, pa pričekaj još malo. Pa kad si poslala? … pa možda hoće…“ i bla bla. Očito je da se ona s druge strane linije očajnički baca pod noge nekom tko je baš i ne doživljava. Meni se neda slušati takve gluposti jer mi se teško suzdržat od komentara. A kad bi to počela komentirati sigurno bi se netko našao uvrijeđen. Pa bolje da šutim. Samo mi je neugodno što to što ja čujem čuju i svi ljudi u dućanu.

„Živciraju me ti mobiteli“ kažem kad je napokon ta igračka bila spremljena u torbu (na minutu) „moraš svakom bit dostupan u bilo kojem trenutku, bilo gdje. Ne samo pozivi i poruke, nego i fejs i mail. Više ne možeš reći – nisam vidjela mail jer nisam bila doma zadnjih sat vremena – imaš ga na mobitelu. Nema više mira, nema privatnosti“.

„Da, imaš pravo.“ kaže ona.

Sjednemo. Opet vadi TO. „Gle da ti pokažem one slike na fejsu…“

I šta da kažem? Listam glupe slike i mislim si zašto sam uopće došla na tu kavu? Da mi se surfalo po netu ostala bi kući. 

Primjedbe

  1. Totalno se slažem sa svime, izluđuje me kad ljudi na kavi to rade. To mi je onak, stvarno vec na granici nekulture.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Strah - naš najmoćniji neprijatelj