Tko radi, a tko sjedi u VIP loži


Otkad sam čula da hokej na ledu (zajedno sa ledom) dolazi u Pulsku Arenu ovog ljeta mislila sam da je to neviđena besmislica. Led u otvorenoj rimskoj areni usred ljeta?! Dobro, nije baš usred ljeta, ali temperature su i dalje prave ljetne. Pa kome to ima smisla? Zašto to nisu napravili na zimu? Onda to ne bi bio takav neviđeni spektakl koji će koštati milijune. Ali kada se pojavila prilika da se nešto i zaradi na tom čudu neviđenom, da od tih milijuna koja kunica uleti u moj džep, cijeli taj „spektakl“ mi nije više toliko besmislen.

I tako, pozvali nas studente na razgovor i dogovor tko će gdje i što raditi. Osim „običnih“ šljakera: nosača piva, bačvi, gajbi i šankerica trebaju par cura na cateringu u VIP loži. Potrgale se djevojčice za ta mjesta. Valjda pod utjecaj bajki kojima su nam kljukali um. U nadi da će onako filmski prevrnuti punu tacnu u krilo princa neke kraljevine za koju ni ne znamo da postoji. Bit će to ljubav na prvi pogled i obična pepeljuga (u ovom slučaju servirka) postat će kraljica. Ili „realnija“ verzija, možda upadne u oko nekom „poduzetniku“, sportašu ili nekakvoj medijskoj ličnosti koja je na vrhu svojih 5 minuta slave, a nitko zapravo što on točno radi ni zašto je poznat. Ah, kao da je kod nas teško postat celebrity. Pokaži se u reality ili talent showu, poševi zvijezdu”... Ako si žensko još lakše, samo izloži nogu, sisu, dupe… 

A imamo mi u našoj maloj zemlji i pravu elitu za koju je rezerviran glavni VIP separe. To je politički vrh. Pa tko ne bi htio njima lizat dupe? „Ja idem na Političke znanosti, ja mogu s političarima“ javi se jedna. I ja sam na Političkim znanostima, al ne pada mi na pamet čistiti za predsjednikom i premijerom dok oni uživaju u svojoj loži za koju je par tisućica platio tko? Oni iz svog vlastitog džepa sigurno ne. Ne pada mi napamet ljubit im stopala niti im se uvlačiti u guzice. Umjesto da sjede gore i s najboljih mjesta uz najbolju hranu i najbolje vino gledaju spektakularni ljetni led, neka očiste govna u koja su nas uvalili. Davno su oni sa svojih mjesta u „areni“ okrenuli palac prema dole za naše živote. 

Ja ću vani točiti pivo za sitnu raju, koja kao ja nekad i ima za pivo al nema dvije do šest stotica za upad. Pa eto nek uživa ko može, di može… i nama dobro, neka sića će nam ipak kapnut u još jednoj godini mršavih krava. 


Primjedbe

  1. Slažem se da je besmislica, i dodala bih da je to suludo prosipanje energije

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Strah - naš najmoćniji neprijatelj