Prijatelja: na fejsu skoro 200



- Imaš ti prijatelje inače u životu?
- Imam, na fejsu, skoro 200! 

Da, to je onaj trenutak kad shvatiš da pored liste s 200 imena navodnih prijatelja sam piješ kavu ujutro, sam gledaš TV navečer. Želiš nekom nešto reći pa napišeš neki glupi status. Kao neka znaju svi, a nikoga zapravo ne zanima šta ti trabunjaš. Onda čekaš da se skupi bar 10 lajkova, jer ako je manje od toga ego ti pati.


Održavanje kontakata s tim ljudima svodi se na lajk tu, lajk tamo. Kad ti treba pravi, živi, stvarni prijatelj nema ga. Nego gledaš ko je on line, pa kao nisi sam jer vidi još 17 ljudi je tu. 

I tako, nakon pune tri godine u Zagrebu ja skoro da i nemam stvarnih prijatelja. Zagreb je grad kroz koji ljudi prolaze. Dođu s nekim ciljem ili nadom ili iluzijom. Kada ostvare cilj, na primjer završe faks većina ih se vrati kući. Ako ne ostvare cilj, recimo ne nađu posao vrate se kući. Ili kada se rasprše iluzije, kada shvate da Zagreb i nije baš obećana zemlja, da i tu treba proliti dosta suza i znoja da bi se opstalo, da život u Zagrebu nije samo partijanje, i tad se podvije rep, spakiraju koferi i ode kući. To se desilo skoro svima s kojima sam se do sada družila. Ostalo mi je doslovce dvoje ljudi na koje mogu računati. 

Još jedna stvar s kojom imam problema je održavanje kontakta s ljudima koje upoznam. Nije da kroz svo ovo vrijeme nisam upoznavala nove ljude. Jesam. Ali u najboljem slučaju dodam ih na fejs i to je to. Još jedan prijatelj na listi. Iz nekog nepoznatog razloga mi je glupo kasnije se javit toj osobi, pozvati je na kavu, na piće, u neki izlazak. Uvijek mislim: ima svoje prijatelje šta ću je zvat, pa radile smo skupa samo par tjedana. Ili kolege s faksa. Bili smo si ok dok su trajala predavanja i mogli smo se družiti u pauzama, ići na kave, u menzu, čuti se za skripte. To je ok. A sad, predavanja su gotova i kao da je zabranjeno nekog od kolega pozvati na kavu. Više nije faks to što nas veže, ali ako se dobro sjećam često smo imali i drugih zajedničkih tema. 

Sve se na tom svijetu mijenja. Ljudi dolaze, odlaze, prolaze, svako ide svojim putem. Na kraju ostaneš sam, pored 200 ljudi koji su se javno izjasnili da su ti prijatelji. Zvuči kao izdaja. 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Strah - naš najmoćniji neprijatelj