Neviđena bahatost


Uđem u kopirnicu kraj faksa. Unutra 4 cure koje rade i jedna klijentica. Kažem: „Dobar dan“, odgovora nema. Jedna radnica pokušava klijentici otvoriti neki dokument na kompjuteru, al nešto zapinje, pa to traje i traje… dvije kopiraju nekakve knjige, očito za klijente koji će ih kasnije podignuti, a četvrta se samo mota okolo, priča na mobitel… sve gledaju u mene ali kao da me ne vide. Potpuno me ignoriraju. I nije mi jasno u čemu je problem. Da se nisam ja to možda jutros probudila nevidljiva? Lagano mi se žuri, postaje mi neugoda ta situacija, čak se osjećam nedobrodošlo i zaboga u kopirnici je dvostruko više djelatnica nego mušterija, pa zašto ja onda toliko čekam?

Napokon kažem: „Oprostite, mi može netko samo jednu stranicu isprintat?“

„NEEE!!! MOJE RADNO VIJEME JE GOTOVO, A CURE SVE RADE!“ jedna od cura počne vrištat na mene. U šoku sam. NE?! Kako možeš mušteriji reći NE? Jel to zato što sam rekla da imam samo jednu stranicu? 

Kažem da mi nitko nije reko ni „dobar dan“ i okrenem se prema vratima da izađem.

A ona se dere za mnom: „DOVIĐENJA!!!“

Izlazim šokirana. Ovakvu bahatost i bezobrazluk u životu nisam doživjela. Istina, danas sam trebala samo jednu stranicu, od toga se sigurno ne bi obogatili. Ali koliko sam stranica do sada isprintala u toj kopirnici, ne samo ja nego svi moji kolege. Koliko smo im novca ostavili. Da nema nas ne bi bilo ni njenog radnog mjesta ni njene plaće. A na koliko su tankom ledu zbog kršenja autorskih prava to da i ne spominjem. 

Oni postoje zato što postojimo mi. Klijenti, korisnici usluga. Ona ima posao i plaću (za razliku od mene) zahvaljujući tome što sam ja tamo potrošila novaca i novaca. Pa jesam li onda zaslužila da se tako ponaša prema meni? Jel toliko teško reći „dobar dan“ i „molim vas pričekajte“?


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Strah - naš najmoćniji neprijatelj