Što manje znam


Volim živjeti u svom šarenom balonu. Ponekad se toliko isključim iz svijeta da mi mama kaže: „Novinaraka, a ja ti moram govorit vijesti“. Bez obzira na struku svi smo mi dio ove ludnice koja se zove Hrvatska, koja se zove Svijet, koja se zove Zemlja. Moj balon još uvijek ne može letjeti toliko visoko da bi se mogla potpuno isključiti iz svega. Tu sam, ponekad nerealna, malo iznad tla, al i dalje tu.

Ono čim se ovih dana bavim je analiza vijesti za diplomski. Zahvaljujući količini gluposti i apsurda kojima nas zatrpavaju čini mi se da ga neću nikad završiti, a ako ga ikad i završim mislim da će tu količinu stranica biti nemoguće uvezati. 

Muka mi je od luđaka koji postavljaju bombe, provociraju rat… Dok cijeli svijet moli za miran i sretan život nekolicina psihopata nam ga ukraćuje, pa ispada da je sudbina svih nas zapravo u rukama pojedinaca s poremećenim sustavom vrijednosti.

Još mi je veća muka od naših divnih političara koji ne znaju ništa drugo nego se bahatiti i prepucavati preko medija. Tako smo danima u vijestima mogli pratiti prepirke na relaciji Milanović – Tomašić. Tko je društvena ili elementarna nepogoda… BTW kad smo već kod toga, možda su najveća društvena nepogoda novinari koji krivo citiraju izjave, pa je tako izjava „društvena nepogoda“ citirana „elementarna nepogoda“, što potpuno mijenja smisao. Ne znam bi li se uopće upuštala u komentiranje premijerove retorike, al da nije na razini šefa države, nije. 

Dok nam MMF predviđa daljnji gospodarski pad, nastavak krize, rast nezaposlenosti… vladajući se prepucavaju među sobom, ne konstruktivno, ne u svrhu pronalaženja rješenja nego oko rezultata izbora, tko je kome podvalio, tko je kome pogodovao, tko bi pobijedio, tko bi izgubio daj je bilo ovako, da je bilo onako… Da, vlasti je očito bitno samo ostati na vlasti. Onda se neki ministar dosjeti pametno komentirati prognoze MMF-a i kaže da je vladi u cilju bilo kakav rast, ma bravo, i rast nezaposlenosti je rast – ostvarili ste svoj cilj.

Na suđenju Sanaderu svjedok kaže kako mu je iz svog kućnog budžeta dao milijun eura mita. Iz kućnog budžeta?! Mesar, pa iz kućnog budžeta može dati milijun eura, super! A koliko ljudi i obitelji živi s mjesečnim kućnim budžetom nižim od 1000 kuna? Tko je za to kriv? Kome se za to sudi? 

Dok gledam takve stvari počinjem previše razmišljati, previše analizirati, previše se pitati… Moram uzet pauzu, moram si par puta otpjevati:


 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Dođi sebi kad već nemaš kome