CineStar - kina s 500 načina za izbijanje love iz džepova



CineStar srijeda, ulaznice „samo“ 19,90. Kao prvo to bi trebala biti normalna cijena za kino ulaznice, sve više je previše. 30 kuna radnim danima, vikendom 35, come on! Onda se kao čudite zašto ljudi skidaju filmove. 

Ono što je najiritantnije od svega je netransparentnost cijena. Imaju oni svoj cjenik, s puno sitnih slova. Tako da još nikad nisam platila ulaznicu po cijeni koja piše na cjeniku. Uvijek mi izmisle neki jebeni dodatak. Dodatak na 3D filmove, dodatak na filmove duže od 120 min i bla bla… Pa na svakom katu mirišu kokice i nachosi i… svašta nešto još. Teško im je odoljeti, pa ako uzmeš kokice moraš i kolu… i tako odlazak u kino postane luksuz koji si je sve teže priuštiti.

Ovaj kontroverzni film o Diani napokon je vani. Sudjelovala sam na snimanju kao ponosni statist pa postoji mogućnost da se vidim na velikom platnu kao neka mrlja u kadru, tamo negdje u pozadini. Dakle, film se definitivno mora pogledati i to u kinu. A kako nitko od nas nije pri novcima štedimo svaku lipu pa smo izabrali dan kad su karte najjeftinije.

Kako živim blizu CineStara rekoh otići ću ja po karte ranije da dobijemo dobra mjesto. Proučim cjenik i sitna slova. Film traje kraće od 120 min pa sam zaključila da nema dodataka, cijena je 19,90. Nije mi se dalo nositi ni torbu ni novčanik, htjela sam samo strpati 60kn, točno za 3 karte, u džep trenerke i skoknuti do blagajne. Ipak, znala sam da mora biti neka caka…

Dođem na blagajnu. Sva dobra mjesta već rasprodana. A sama sam si kriva, trebala sam valjda u ranu zoru već stati u red. Uzmem neka šugava mjesta, najbolja od najgorih. I to mi naplati 68kn i neke lipe. Pitam ju kakva je to matematika, ako jedna karta košta 20kn? Kaže blagajnica: „Plaća se dodatak na dvoranu.“ Zakolutam očima i šutim. Znam da žena nije kriva. Radi kako joj kažu. I da, dobro da sam imala 10 kuna više sa sobom.

Ali dodatak za dvoranu? WTF? Kakve su to izmišljotine? Inače u cijenu karte za kino ulazi šta točno, ako se gledanje u dvorani dodatno naplaćuje? Jesam ja njoj mogla reći da neću platiti dvoranu pa nek mi pusti film nasred Branimirove? I ako je to neka ekstra dvorana koja se dodatno naplaćuje ja ju nisam tražila. Bilo bi tu posla za udrugu za zaštitu potrošača, da oni rade nešto, al ni od njih nikakve koristi…

Kada bi napravili jasan cjenik u kojem točno piše koliko dođe karta za koji film kad se zbroje svi ti njihovi „dodatci“ pale bi u vodu sve njihove navlakuše. A ovako, znaju da nitko neće odustati od filma ako mu na blagajni naplate ulaznicu „samo“ par kuna više. I tako od svakog, par kuna po par kuna = par milijuna. 


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Strah - naš najmoćniji neprijatelj