Gola i mokra koža – e to je vijest!


Ovih dana buknuli su senzacionalistički naslovi o tome kako Linić kreće u provjeru iznajmljivača stanova na crno. Ok, znači nekakvi inspektori kreću negdje. Ali gdje? Kada? Kako? Kome? Mene kao podstanara jako zanima i imam pravo znati tko mi može banuti u stan, šta može tražiti od mene, koje dokumente npr. moram imati kod sebe… Osim toga, ja sam u stanu „na bijelo“. Dal to znači da će moju adresu Linićevi poslanici zaobići? Ili će baš kod mene doći, budući da nitko ne zna tko sve iznajmljuje na crno? A moje podatke i adresu netko negdje ima… 

Kako god, koliko čista bila ne volim ni policiju, ni inspekcije, ni kontrole, ni provjere… baš izazivaju nelagodu. Još ako nekakvi inspektori imaju pravo ući u moj dom… grozno! Dakle, želim znati koga mogu očekivati na vratima i na što moram biti spremna.

Ali! Iza senzacionalističkih naslova nema ništa. Prazan tekst, nikakve informacije. Gledam najčitanije portale i portale dnevnih novina. I šta vidim? Prvo moram odgledati par reklama, pozatvarati sve banere koji mi skaču preko ekrana i nakon 10 minuta klikanja vidim vijesti. I to kakve vijesti: Lana Jurčević se okupala u kadi i kao dokaz tome objavila je čak i fotografiju svojih čistih, glatkih, opranih nogu. Kakve li korisne informacije za naciju! Pa žena se okupala, pobogu! Očito to toliko rijetko radi da je taj poseban trenutak odlučila podijeliti sa svijetom. Mene mama učila da se moram kupati svaki dan. Jel to krivo?

Ne mogu reći da sam ostala neinformirana. Evo, saznala sam tko se okupao, tko je gdje bio, šta je obuko, tko se sastao, tko se rastao, to trača bivše i tako dalje i tako bliže… A vidjela sam i Bradley Coopera skoro golog. Pa danas je praznik za moje oči!

A nešto sam htjela saznati? Ma šta može biti bitnije od gole i mokre kože? Braaaaadley!!!! 



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Strah - naš najmoćniji neprijatelj