Lekcija starijima: poštujte mlađe!



Stari ljudi su uvijek jako pametni kad treba dijelit životne mudrosti i kenjat kako smo mi mladi ovakvi i onakvi, loši i pokvareni, bez poštovanja i bla bla… Ali kad u dućanu treba pronaći kraj reda za blagajnu, e to je već problem. 

-          Oprostite gospodine, preskočili ste cijeli red!
-          Nisam ja preskočio red, ja sam taman došo na red.
-          Prošli ste minimo cijelog rada i došli direktno na blagajnu! Pogledajte koliko nas čeka! Molim Vas lijepo stanite u red ko svi normalni ljudi!

Prevrne očima, skupi stvari o ode. Na kraj reda? Ne, na blagajnu do i izađe prije mene! 

Par minuta prije toga, babetina ispred mene u redu za kruh psuje žene koje rade: Jebo pas mater kako su spore!... Babetino u penziji si, di ti se žuri? U ostalom stari ljudi su uvijek ti koji su spori i zadržavaju red. Al svi mi prema tome moramo biti tolerantni, kao i naravno prema psovkama upućenim prodavačicama u Konzumu koje rade kao robovi danju i noću, bez praznika i nedjelja, dok ovo pomahnitalo potrošačko društvo divlja.


Još jedna situacija iz reda za blagajnu:

Imam samo jednu stvar, al normalno čekam red, ne žicam nikog da me pusti prije iako sam taman završila s promocijom u tom trgovačkom centru. Ispred mene mlada žena s malom bebom u kolicima. Do nje dolazi jedna reklo bi se gospođa, sređena, bez očitih zdravstvenih problema, dobro se drži, i kaže: 

-          Jel bi mogla ja prije Vas na blagajnu, imam samo par stvari?

 Žena s bebom kaže ok, na što „gospođa“ kaže:
-          Tamo su mi stvari, idem po njih.
-          Dobro, nemojte mi sad puna kolica dovuć.
-          Ma ne, ne, malo toga imam.


I vrati se fina gospođa, jel, s punom velikom košarom. Počne trpat stvari na blagajnu. Svi gledamo u šoku, ono WTF? Žena s bebom poludi i kaže:
-          Oprostite gospođo, ovo nije par stvari! Donijeli ste punu košaru!

I baba se raspizdi, odjednom više nije fina gospođa kavom se činila. Počne vrijeđat mladu mamu. Krenu one standardne fore: vi mladi nikog ne poštujete, bla, bla… Žena joj govori:  

- Pa imam malo dijete u kolicima…
-         - Jadno to dijete ako ćete ga vi odgajat!

I onda kažu, poštujte starije! Ma jel?


Situacija  - tramvaj:

Gužva. Masa ljudi stoji. Jedna žena sa sinom vrtićke dobi u krilu sjedi. Sa sobom ima masu stvari. Svoju torbu, njegove stvari iz vrtića, vrećice… Prilazi joj jedna bezobrazna naprlitana babetina i kaže:

-          Dal bi se vi meni ustali?

I žena s malim se digne da baba sjedne, ne zna di će s djetetom, di sa stvarima. Svi gledaju šokirano, niko ne reagira. A baba sjela, digla nos i ne jebe!

Starije anti-gospođe kao da su zaboravile što znači biti majka, što znači biti mlada majka s malim djetetom, ah, da bilo je to davno… 

Ne želim nikoga vrijeđat, al sljedeći put prije nego nas počnete napadati razmislite malo o tome kakav nam primjer dajete!



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Dođi sebi kad već nemaš kome