Dijeta



Svaki put kad kuham ili jedem društvo mi pravi TV, a na ekranu preparati za mršavljenje, dijete, steznici… To je IN sad nakon blagdanskog pretjerivanja. Dobro se prodaju svi proizvodi i preparati za mršavljenje, knjižice s kojekakvim dijetama, programi u teretanama, čak su me i ovi iz Herbalife sekte par puta zaustavili na ulici.

Kad već svatko može biti savjetnik za prehranu dat ću vam i ja jedan savjet za super dijetu. Kad već imate toliko da se možete prežderavati, a onda potrošiti još brdo love da se to ne vidi na vašem predivnom tijelu, pokušajte ovo:

Umjesto da pohlepno trpate u sebe sve što vidite, a onda kupujete smeće jer vam reklame obećavaju da ćete u 2 dana skinuti 50 kilograma, višak hrane iz svog frižidera dajte onima koji jedu vaše ostatke iz kontejnera. Jeste primijetili koliko ih ima? Vjerojatno niste jer ste svo vrijeme gledali u ogledalo. U vašem svijetu ne postoje ljudi koji kopaju po smeću da bi pojeli komad zelenog kruha, ni oni koji puše čikove s poda, ni oni koju su vam zahvalni do neba ako im date jednu plastičnu bocu. Vi se zabavljate u skupim hotelima, u šljokičastim haljinama, jedete skupu hranu, pijete skupa vina, vaša djeca jure kroz grad u skupim autima, rugaju se siromašnima, gađaju beskućnike praznim bocama Jacka… 

Zemlja u kojoj valjda 90% ljudi balansira na granici siromaštva, zapravo pripada onom malom postotku bogate elite. Svijet kao da je podređen njima, potrošačima. Onima koji troše lovu na stvari koje su prosječnom čovjeku apsolutno nepotrebne. Ili možda nisu? Kad čujem klinku od 18 godina kako na TV-u kaže „imala sam 63 kile“ kao da kaže 263, a 63 je bila moja idealna kilaža u najboljim danima, možda bih ipak trebala kupit nekakvo neprirodno sranje koje se napuše u želudcu? Očito dijeta na koju me stavio moj novčanik ipak nije dovoljna!   


Primjedbe

  1. Treći odlomak je srcedrapajući i svatko normalan može slobodno ispustiti suzu. Ujutro sam ponovo čuo o djeci u SAD-u koja idu gladna u škole jer doma nemaju što jesti - strašno, to mi je gore od najgorega; a dok sam se neki dan vozio u tramvaju, čujem neke dvije napirlitane cure kako za hranu koju su jele govore da je "pseća hrana". Prestrašno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Misliš ljudi nemaju para, velika je nezaposlenost, svi smo u istom sranju… A onda vidiš taj nesrazmjer, u mojoj ulici, u razmaku od 10m nalaze se elitni hotel i pučka kuhinja…

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Strah - naš najmoćniji neprijatelj