Prošla je i ta Nova godina…



Prošla je i ta Nova godina. Zapravo nije, tek je počela. Al prošlo je ono što svi zovu Nova godina. Jedna večer od koje svi imaju velika očekivanja, a jutro poslije uglavnom velika razočaranja. 

Inače me živcira cijeli taj kaos oko jedne večeri u godini i pitanja: di ćeš? šta ćeš? s kim ćeš? Uglavnom jedva čekam da sve to prođe. Al ove godine uhvatila me neka euforija. Baš mi slavila ta Nova, baš sam joj se veselila. Ne znam zašto. Možda zato jer je prošla bila očajna i slavio mi se njen kraj ili zato što imam osjećaj da bi ova mogla biti dobra.

Prošlo je… prošlo je ok. Najeli se i napili. Više najeli nego napili. Znači ove godine nećemo bit gladni, to je dobar znak. Bacali su nam petarde pod noge. Oglušili nismo. A ako su nam tako otjerali sve zle duhove s puta, hvala im. 

Izlazak više-manje ko i svaki drugi. Osim grada punog ljudi, i smeća, i petardi… I to je to, obavili smo taj najbitniji izlazak, sad smo godinu dana mirni. 

Budim se kasno. Jedina razlika u odnosu na jučer je datum, od danas završava s četvorkom. Ostalo? Ostalo je sve isto. Nestala je ona prednovogodišnja euforija. Now what? Čeka me prljav i prazan stan. What a joy!



Primjedbe

  1. Oglušili nismo al nam se sluh vjerojatno doživotno smanjio za 2, 4 il nekih 7% (moje mišljenje).
    Btw: Mrzim i petarde i vatromet jer stvaraju opasnu buku

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma sve to treba zabranit! Mrzim ih i ja, iako se više bojim opeklina nego buke…

    OdgovoriIzbriši
  3. Nova godina - stari problemi. A možda i neki novi.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Strah - naš najmoćniji neprijatelj