TIK-TIK-TIK BOOOM!




Hrvat osvojio Eurojackpot od skoro 132 milijuna kuna. I sad smo svi mi kao nacija ponosni jer eto nije ni Nijemac, ni Talijan, ni Francuz… nego baš Hrvat! Bravo za njega. Al nešto si mislim… pa šta će jednom čovjeku toliki novac, realno, ne? A država nam u sranju kakvom je. Pametnije bi bilo da je Hrvatska ko Hrvatska igrala Eurojackpot pa da taj dobitak bude mala zakrpa proračunskom deficitu. 

Zna netko koliko točno iznosi deficit u proračunu, koliki nam je javni dug, koji je točan broj nezaposlenih? Mislite da znate? Pročitali se friški podatak neki dan na internetu, jučer u novinama, rekli su na televiziji? Ako je pisalo u novinama i ako su rekli na televiziji to mora da je točno. Ha-ha! NOT! Svi ti podatci koji izlaze u javnost, koliko god ružni bili, dobro su ušminkani. Bez brige, Vlada jako dobro skriva svoje tajne. „Znamo“ samo ono što oni žele da znamo, a to nazivaju „službenim podatcima“. 

Na Indexu se između ružnih faca lažova i lopova, pardon, političara, vrti brojač nezaposlenih. A to mi se toliko gadi da se jako trudim da mi se slučajno ne desi da otvorim taj portal. Ne znam čemu im to uopće služi? Da nas nezaposlene dodatno deprimiraju? Osim toga kako se može stano povećavati, čak i sad, u subotu popodne kad ne radi ni jedan ured Zavoda za zapošljavanje? I opet, taj podatak nije točan, nije realan… to je samo glupa statistika, igra brojevima, brojevima koji se smiju prikazati. 

S druge strane, podsjeća me na nekakav uređaj koji odbrojava sekunde do katastrofe, sat na tempiranoj bombi. TIK-TAK, TIK-TAK… otkucava iritantno. Pitam se kad će eksplodirati, a znam da neće nikad. Opet će vlast kroz medije plasirati neku priču, da nas podjeli, da se zavadimo međusobno, da ne ustanemo protiv njih. 

Ako će nešto uskoro eksplodirati bit će to samo moja glava. Ne mogu više podnijeti život u državi zbog koje mrzim samu sebe. Ne vjerujem više da išta vrijedim. Da sam dovoljno pametna već bi odavno imala posao. Da sam dovoljno hrabra pobjegla bi van. Al nisam, pa ostajem sjediti u mraku dok se ne čuje TIK-TIK-TIK-TIK-TIK-TIK-TIK BOOOOOOOM! 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Strah - naš najmoćniji neprijatelj