Zagubljeni mailovi i propušteni pozivi



Čekam bitan mail, odgovor na molbu za posao iz snova, više od mjesec dana. Kopka me to i kopka… Kako to da nisu još odgovorili? Sigurno imaju posla, pa praznici, pa godišnji… tješim se. A možda sam jednostavno loša pa im se ni ne da gubit vrijeme na mane.

Iščekivanje me ubilo. Više od svega mrzim ne dobiti nikakav odgovor. Možeš me pogoditi istinom direkt u glavu, reći nisi dovoljno dobra, nisi to što tražimo, to mogu podnijeti, ali ignoriranje ne. I tako nakon više od mjesec dana čekanja odlučim: javit ću se ja, pitat ću dal su imali vremena pogledati što sam napravila i reći im da mogu podnijeti odgovor kakav god bio.

Otvaram razgovor na gmailu koji je sav zbrčkan, ni glave ni repa, poruke uopće nisu prikazane po redu i u tom kaosu prvi put vidim poruku koja je stigla davno, davno. Da ironija bude veća, odgovor je bio više nego pozitivan, dobila sam i termin u kojem sam trebala doći na razgovor. Gledam u ekran i tresem se. Kad je ovo poslano? Gledam datum, 8.12., a danas je 12.1. Šta se s tim mailom dogodilo ne znam, kako mi je mogao promaknuti kad sam 24h dnevno on line, i kad sam toliko iščekivala taj odgovor. Nije da se nisam ulogirala 2 mjeseca pa jebi ga, sama si kriva. Ako je gmail odlučio zaštekat zašto baš na tome? Kako mi milion spamova nije promaknulo? Kako me mail uvijek obavijesti kad napišem komentar na bloggeru, a ovako bitnu stvar mi odluči zatajiti… I najveća glupost u cijeloj toj priči je kako te mali zajeb u sustavu može koštati karijere. Ta mala boldana jedinica koja se nije pojavila u zagradi kraj kućice pristigla pošta. Nije da ću dozvolit da mi jedan zagubljeni mail stane na put, al da je bed, bed je… I onda kad kažu sve se događa s razlogom… ma da? Navedite mi onda razlog za ovo!

Story of my life! Zapravo se i ne čudim. Kod mene ništa ne ide jednostavno, stvari se uvijek nepotrebno zakompliciraju, a za sve se moram boriti deset puta ječe nego „normalni ljudi“. Ništa nije bilo lako, ni preseljenje, ni upad na faks… Zapravo je cijela ta priča s faksom isto neobična i zanimljiva. Dva puta sam se prijavila, predala papire i nisam upala. Prvi put je bilo ono, ok, znala sam u čemu je problem. Drugi put mi je već bio bed. Nisam očekivala da bi išta moglo krenut krivo i naprosto mi je bilo neugodno što po drugi put nisam uspjela. Mjesec dana nakon završetka upisa, na mobitelu me dočeka propušten poziv s faksa. Zovem nazad, ne uspijevam ih dobiti. Za par dana zovu opet, opet ne čujem mobitel, opet propuštam poziv, opet ih ne mogu dobiti… i tako sam skoro tjedan dana igrala s njima pokvarenog telefona. Dok se na kraju ipak nisam upisala… 

Pa se nekako nadam da će možda i ova priča na kraju ispasti ok. Ako nešto mora bit, bit će, neće tome stati na put ni propušteni pozivi ni zagubljeni mailovi… 



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Strah - naš najmoćniji neprijatelj