9 godina kazne za 20 godina bogovskog života



Jutros nakon što sam vidjela vijesti odlučila sam da me boli kurac za Sanadera, dan je prelijep da bi o tome razmišljala. Krenula sam u grad, dvorište svog zatvora. A dok hodaš ne možeš pobjeć od misli…

Sanader dobio 9 godina zatvora nakon što je više od 20 godina živio kao Bog –blago njemu! 

Ja bi odgulila 9 godina u zamjenu za samo 9 dana bogovskog života. I onako mi se cijeli život i ne razlikuje puno od zatvorskog. Imam slobodu ići kud god me noge nose, to uglavnom podrazumijeva šetanje po kvartu; nitko se ne osjeća kao slobodan čovjek kad se šverca u tramvaju. Dok sam bila studentica imala sam slobodu birati u menzi između ručka za 5 ili za 6 kuna. Sad kad više nemam iksicu imam slobodu izbora iz široke palete Kplus i Standard proizvoda, a mogu i nositi što god želim s Terranovinh sniženja. 

Sanader će u zatvoru i dalje živjeti bolje nego 90% hrvata i opet, naravno, na naš račun. Remetinec je zapravo pravi raj unutar hrvatskog pakla. Život u zatvoru je puno manje stresniji od života „na slobodi“. Prvo, iz zatvora te ne mogu izbaciti, iz stana mogu. Drugo, u zatvoru te moraju nahraniti, vani jedeš samo ako imaš čime platiti. A mi se jadni trudimo biti moralni i pošteni da nas slučajno ne bi strpali u zatvor. Kakav apsurd!

Bez problema bi odradila kaznu samo da bar jednom mogu ući u dućan i kupiti ono što mi se jede, a ne ono što je na akciji i ono što mi se sviđa, a ne ono što je na sniženju. 

Čini se da je sloboda nekad i gora od zatvora, a ako zaista želiš biti slobodan moraš imati novac. Savjest? Savjesti više i onako nitko nema….

Primjedbe

  1. Imamo nekako slična razmišljanja, što me uvijek iznova vraća na ovaj blog; naime dobro si opisala situaciju u zatvorima: smještaj, hrana, rekreacija, Internet, knjižnica itd... Fora je jedino u tome da su danas mjesta u zatvorima popunjena manje-više za nas ne-elitu. Tako imaš tipa koji cijeli život radi nekakva kriminalna djela, x-puta je bio u zatvoru, ali zadnji put kad su ga čapili shvatili su da nemaju više mjesta za njega, pa su ga poslali doma i da radi nekakav društveno-koristan rad, besplatno. Halo? Kao da taj ne bi mogao u međuvremenu "zaraditi" nešto sa strane (raditi probleme drugima kao i do sada).

    OdgovoriIzbriši
  2. Da dobro to je sad sasvim druga tema. Nisam se ovdje htjela baviti ni zatvorskim ni pravosudnim sustavom. Samo sam htjela reći da ima nas koji kao živimo na slobodi, a gore nam je nego u zatvoru.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Strah - naš najmoćniji neprijatelj