Besmislena pitanja za potencijalne zaposlenike




Zašto da zaposlimo baš Vas?
Zato što sam najpametnije biće u svemiru. Ja sam dar s neba Vašoj firmi. Ako me zaposlite Vaš profit porast će za milijun posto.

Ne, ozbiljno – šta poslodavci misle postići ovom pitanjem? Stvarno žele slušat hrpu sranja, naučenih odgovora i hvalospjeva koji kandidati pjevaju sami sebi?


Koliku plaću očekujete na ovoj poziciji?
Plaću? Hahaha… Plaću? Zašto Vi uopće mislite da bi ja očekivala plaću?

Stvarno, šta da čovjek na ovo odgovori?


Koja je Vaša najveća mana?
Ja nemam mana. Kao što sam već rekla ja sam savršena. Al ajde, ako baš moram: totalna sam radoholičarka, ovisna sam o prekovremenom radu i bolesno odana firmi. Mogla bi reći da mi je i iskrenost mana, nikad ne lažem šefovima, pa ni sad, jel…


Predstavite se u jednoj do dvije rečenice.
Ja se zovem Sanja Benčić. Volim mamu i tatu i gledati Huga. Kad narastem bit ću astronaut. – UPS to su već 3!

I moj favorit:

Zašto ste se odlučili baš za našu firmu?
Oduvijek sam znala… prije nego je moja duša uopće došla u ovo tijelo znala je da želi raditi u dućanu s cipelama. To je put koji je izabrao mene i prije nego sam se rodila. Cijeli sam život čekala na Vaš oglas. I dok sam studirala znala sam da to nije to. Zanemarite moje diplome, one postoje samo da ih moja mama može objesit na zid u hodniku, znate ono, da ih vidi svako ko uđe u stan. Nije da ne mogu nać posao u struci, jer kao što sam već više puta istaknula, ja sam savršena – jednostavno ne želim. I naravno, nikad, baš nikad, ni u kom slučaju neću otići od Vas jer ste Vi poslodavac mog života.


Well… i ja se čudim što sam i dalje nezaposlena :D

Primjedbe

  1. Haha, pitanja su reda radi, u velikom broju slučajeva se zna unaprijed tko će doći na koje mjesto, prije natječaja. Nekad je jedino oružje koje imamo nasmijati se glasno na sve to.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Dođi sebi kad već nemaš kome