Završila sam fakultet, pametnija sam od Boga!



Piše gospođica ovako: nisam student vec zadnje 4 godine i od onda pokusavam naci neki pristojan posao u Hrvatskoj a pritom ne mislim na onih 1600kn jer sa 30 godina uz mamu u penziji ne mogu zivjet od toga! znaci, u hrvatskoj ili mozes bit student i volontirat ili radit za niti minimalac ili kao ja, ne radit jer ti nitko ne pruza sansu.

Halo?! Znači: neću radit za 1600 ni za minimalac jer od toga ne mogu živjet. Rađe ću radit ništa, zaradit ništa, naučit ništa i kukat jer od kukanja se živi. To je naša nacionalna hrana. Što manje radimo, to ga više imamo.

Rasprava ide dalje: „mislim da nakon zavrsenog fakulteta svatko treba dobit priliku za staziranje i stjecanje iskustva, ali ne za 1600kn jer je to apsolutno podcjenjivanje i iskoristavanje ljudi i potez nase vlade da fiktivno smanji broj nezaposlenih. zalosno je isto tako sta mislite da je BRUTO placa od 8000kn (ako se ne varam, to je oko 6 tisuca neto) super placa za standarde koji su u hrvatskoj za nekog tko je zavrsio fakultet i ulozio svoj trud i novce.

Na stranu sad bruto i neto izračuni. Point is – žalosno je ako mislite da je 6 tisuća kuna neto super plaća! A? AAAAAAAAAAAAAA? Kako netko tko ne radi ništa može reći da 6 tisuća nije dobra plaća?! Ko stvarno nema radio bi i za jedan sendvič dnevno. Njoj ne da je soma i 600 malo, njoj je 6 soma malo!

Niz super argumenta se nastavlja: „ne, ne zelim konobarit sa svojih 30g jer sam onda lijepo nakon srednje skole odmah mogla otici u konobare, a ne se skolovati za nesto sta mi danas ne moze donijet posao.

Ok, ne želim ni ja više konobarit. Nanosala sam se tacni i nagledala pijanih budala, al nikad mi nije bilo ispod časti, nije mi ni danas. Samo što ću sada radije volontirat za iskustvo jer diploma bez njega ne vrijedi.

Zato me i živciraju ti stavovi: Završila sam faks i sad sam pametnija od Boga! Da jesi znala bi da prilike nitko nikad ne daje. Prilike se grabe, prilike se stvaraju, za prilike se radi, prilike se zaslužuju. Žalosno je što ima puno ljudi koji misle da su samim time što su završili faks zaslužili plaću od 10000000000000000 eura, da će do kraja života sjediti u zlatnoj fotelji i da nikad, nikad više neće morati ništa naučiti. Završetak faksa tek znači početak prave borbe u poslovnoj džungli. 

Cijela rasprava se odvija na FB stranici jedne agencije, u komentarima objave kojom traže PR i marketing asistenta. Ono što je izazvalo raspravu je jedan od uvjeta natječaja - iskustvo na sličnim poslovima 1-2 godine. Nisam imala živaca uključivat se u nju. Ne možeš ti budali objasnit neke stvari. Al toliko me iznervirala da sam je morala prokomentirati.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Dođi sebi kad već nemaš kome