Što si pametnija to si neprivlačnija muškarcima




Wow, wow, wow… nek me netko podsjeti u kojem to stoljeću živim – ovo je tekst koji sam vidjela jutros: SOLO IGRAČICA Istraživanje pokazalo: što si pametnija, to si manje poželjna muškarcima

Što si pametnija to si neprivlačnija muškarcima, šanse da se udaš su ti nikakve, zato odi na amputaciju mozga jer se „inteligencija kod žena smatra problematičnom“.

„Uspješne žene morat će se udavati slabije i birati partnere koji su manje kvalificirani. Sve češće će morati pristati na muškarce koji će ih podržavati umjesto one koji ih mogu uzdržavati“ ??? A? Zašto bi se MORALA UDATI i zašto bi trebala nekoga tko bi me uzdržavao? Nešto vam je promaklo u tom vašem genijalnom istraživanju: pametnoj ženi ne treba ni muž ni skrbnik, pametna žena u stanju je brinuti se sama o sebi.

Kaže doktor ne zna se čega, al zna se da je doktor i muškarac: dok si studirala udavače su pograbile muževe i sad se možeš jebat, ups, ne možeš, nemaš s kim. Jedino što možeš je postati frigidna radoholičarka.

Nešto baš i ne štima u tom vašem podcjenjivačkom stavu. Ženi dakle, treba muž da je uzdržava (jer je ona toliko nesposobna da bi bila neovisna), a s druge strane od nje s očekuje da vodi brigu o kućanstvu, obitelji, mužu, djeci… Malo samo konfjuzd. Preglupa sam da bi se brinula o sebi, a dovoljno sam pametna da bi se brinula o njemu i djeci?

Ako muškarci zaista u ženi traže samo osobu koja će se odreći svog života, karijere, prioriteta i ciljeva da bi im SKUHALA RUČAK onda nek odjebu od mene. Moj život ipak vrijedi više od nečijeg ručka. I oni papci koji se boje sebi ravne nek odjebu. Ja jesam rođena kao žena, al nisam rođena da budem sluškinja. I nema tih istraživanja i kvazi doktora koji će me uvjeriti da sam neprivlačna jer sam pametna, ni da sam bezvrijedna jer nisam udana. 


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Strah - naš najmoćniji neprijatelj