Let us entertain you ili Big Brother sprda sve


„Danas počinje Big Brother, kakav će to trash bit…“ – reče moja majka jučer popodne. Smiješna mi kad koristi te pomodne riječi, al da, bit će trash.

Bacila sam pogled, ok budimo iskreni, pogledala sam cijelu emisiju i ispala je veći trash nego sam očekivala. Nije mi ni smiješno ni zabavno više mi je degutantno i neukusno. Transvestit ex policajac, gay Romi i njihovi roditelji, samodopadni praznoglavi bilderi, modeli/cajkšice, kafanska pevaljka u mirovini… ali to nije sve – ostanite s nama i nakon reklama.

Ovo je zatvoreni primitivni Balkan, ovdje još uvijek tuku cigane jer su cigani, gejeve jer su gejevi… ovdje su plavuše još uvijek glupe, a nabildani mamini sinovi najveće face. Tek smo počeli učiti kako prihvaćati razlike i razbijati predrasude, a onda neko opet napravi ovakvu emisiju. Iskoristi ljude željene pažnje, baci ih u stakleni kavez, kao majmune u zoološkom vrtu, da bi se cijela regija sprdala s njima. Oni su tu da bi im se mi rugali svaku večer. Da bi čekali da nekom ispadne sisa ili da… uuu padne neki seks, ili svađa… da svađa, svađe su bolje od seksa. Ali to nije sve – večeras slijedi nastavak, a za koji dan počinje Fama. Ovo će biti tako uzbudljiva reality jesen!

Zašto se uopće snimaju takvi formati? Zato što nas zabavljaju. Ali zašto, zašto nas zabavljaju? Jel utješno znat da postoji netko gluplji od tebe, neko jadniji, netko tko je spreman za malo para i par minuta slave prodati svoj život?  Malo mi je žao tih ljudi. Ok, samo su birali, sami su se prijavili, al ne niste kul, i niste face zašto što ste na TV-u. Na TV-u ste da bi se ljudi sprdali s vama ko s cirkuskim majmunima. Sorry, don’t kill the messenger!


A ovo su slike s RTL-ovog službenog fejsa: 

Foto: RTL Facebook
Foto: RTL Facebook

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Strah - naš najmoćniji neprijatelj