Zašto nikad neću naći (idealnog) frajera



Sama činjenica da je muškarac garancija je da će sve što napravi biti krivo.


Izgled
Ako izgleda prosječno: Nije mi napet, nema ono nešto.
Ako je prekrasan: Ne možeš bit tako lijep, ono muško si, nije tvoje da budeš lijep.
Ako njegov stil nije po mom ukusu: Ima lošu frizuru i ružne šuze. A tek taj džemper, očaj… klošar, klošar.
Ako ima stila: Ne možeš bit obučen bolje od mene, jednostavno ne možeš!


Ulet
Ako priđe: Joj ne još jedan… Nemam živaca više, stvarno. Aj bok!
Ako ne priđe: Kakva pičkica, samo gleda iz daljine cijelu noć. Ne treba mi takav.


Poziv na dejt
Ako odmah pozove previše je napadan: Daj mi malo vremena da odlučim dal uopće želim s tobom na piće.
Ako ne pozove: Joj šta okolišaš, daj me pozovi na cugu ko normalan čovjek!


Dejt
Ako plati: Nisam ti ja sponzoruša. Nemaš ti meni šta plaćat cugu.
Ako ne plati: Ajme koji šteker, ne može platit ni jedno pivo.
Ako pozove u stan – želi samo seks.
Ako ne pozove – mora da je gej.


Henganje i to
Ako šalje poruke:  Isss, koji naporan lik, šalje mi 50 poruka dnevno.
Ako ne šalje: Kakav kreten, nije mi se javio već dva sata.

Ako želi zajedničke izlaske: Jooj daj, gušiš me. Želim izlazit sa svojom ekipom.
Ako ne želi – sigurno ganja druge cure.

Ako stalno želi bit sa mnom: Sorry, previše mi je to. Ja sam samostalna žena i trebam vremena za sebe.
Ako ne želi – sigurno ima drugu.

Ako je očito da mu se sviđam: Mah.. nije mi nešto.
Ako je očito da mu ne sviđam: Aaaaw… volim ga najviše na svijetu!





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Strah - naš najmoćniji neprijatelj