Stres traženja stana po xyzᴺ put!

Vječna tema podstanarskog životarenja, od rupe do rupe i stres traženja stana po xyzᴺ put! Ne znam šta na tu temu još nije rečeno al ajmo još jednom.

Broj 1: šupe u podrumima
Super je što ste uz vaše divne stanove dobili na korištenje šupe u podrumu zgrade, al nije super što ste ih prenamijenili u „stanove“ koje iznajmljujete za 300 eura. Ili se vi to možda brinete o nama jadnim podstanarima, ako se stvari zakuhaju (a kuhaju se) pa dođe do trećeg Svjetskog rata mi, štakori i žohari u tim podrumima bit ćemo jedini preživjeli.

Broj 2: o this is new – Agencijska provizija
Ok, jasno mi je da postoje agencije za posredovanje nekretnina bla, bla… I da sad dođem u neku agenciju i kažem: nađite mi stan, takav i takav, tu i tu, bilo bi mi jasno da će mi naplatiti tu uslugu. Al ovo mi je super ekstra, kul fora. Dakle, ja tražim stan sama sa sobom, visim po Njuškalu, zivkam ljude, razgledavam podrume i šupe koji su, mora se priznati, odlično opremljena skloništa u slučaju globalne katastrofe… Nego, nazovem oglas s Njuškala i žena meni bez srama kaže: Ako vi uzmete taj stan nama morate platiti proviziju u visini jedne stanarine. Kužim ja šta ona meni hoće reć al se pravim glupa: Znači to nije polog koji se vraća?
- Ne, to je provizija za našu uslugu – koju faking uslugu? Za to što si se javila na telefon da ti dam 320 eura? Super, evo ideje za biznis. Otvaram agenciju za traženje stanova – nikakva usluga po vrhunskoj cijeni!

Broj 3: Internet na svoje ime – i to je novo
Kao prvo, nismo u nekom stoljeću prije Krista da možete napisati da je namještenost stana potpuna ako nema uveden internet. I totalno mi je glupo da ja sad moram u tuđem stanu internet uvest na svoje ime i onda kad se sljedeći put budem selila imat zajebancije s operaterima, plaćati preseljenje linije ili raskid ugorova. Zapravo… kad bolje razmislim pa možemo biti sretni što se još nisu dosjetili natjerati nas da struju i vodu uvodimo na svoje ime.

Mukama po podstanarstvu nikad kraja, kao ni ovom tekstu…
TO BE CONNTINUED… 

I tako živimo iz stana u stan

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Strah - naš najmoćniji neprijatelj